Thursday, September 07, 2006

Don't know whether to be annoyed, offended, or flattered.

Someone's got one of the official Advance Review Copies sent by my publisher of my book, The Rest Falls Away for sale on eBay.

Only two bids, but at least there are two of them! Being a debut author and an unknown, I'm not thinking I could ask for much more.

And there's been a whole flurry of posts on other blogs about the good, the bad, and the ugly of people buying and selling ARCs on eBay, so I'm not going to go into that here.

But still. It's kinda weird.

12 Comments:

Blogger Carl V. soliloquized...

I don't know how I'd feel about that. I guess I'd probably be kind of flattered as long as there weren't a huge number of them being sold thus taking away from my sales.

Thursday, September 07, 2006 5:10:00 PM  
Anonymous nicoletterivers soliloquized...

Why not be all of the above? Annoyed, offended, AND flattered is an interesting cocktail.

(Stop by my blog...was talkin' about you.)

Thursday, September 07, 2006 5:14:00 PM  
Blogger Colleen Gleason soliloquized...

Hey Carl! I'm going to do a post on The Phantom of the Opera book very soon...

Nicolette, I love the idea. I'll wear all three emotions. Sounds messy.

Blog talk? Me? Oh crap...On my way....

Thursday, September 07, 2006 5:19:00 PM  
Blogger sassymonkey soliloquized...

You mean they don't put their ARC copies loving on their shelves so that they can look at them and pet them???

People are weird.

Thursday, September 07, 2006 7:45:00 PM  
Blogger Mailyn soliloquized...

OK, so where can I buy this? LOL. OK, kidding but ugh, your book needs to come out now damn it! LOL.

Tempting, very tempting. LOL.

;-P

Thursday, September 07, 2006 7:55:00 PM  
Blogger Jana DeLeon soliloquized...

I'm with sassy - if I were fortunate to get ARC's - ESPECIALLY of fantastic books like Colleen's, I would never, EVER part with them.

I guess I have to be offended (or not) that my book hasn't shown up there???

Thursday, September 07, 2006 9:06:00 PM  
Blogger Colleen Gleason soliloquized...

Yeah, Sassy...what's up with that?

Thanks for your thoughts, everyone. You all make me smile. (Not that I'm having such a rough day or anything.)

Thursday, September 07, 2006 10:55:00 PM  
Blogger Heather Harper soliloquized...

I promise, it isn't me. My ARC is by my bedside, waiting to be read.

As soon as I unpack. ;)

Now if a shirt were for sale, I might have to bid...

Friday, September 08, 2006 12:22:00 AM  
Anonymous Annie soliloquized...

Well, now there are 4 bids total!

And I have to agree with Nicolette... nothing wrong with feeling all 3 emotions!

Friday, September 08, 2006 9:53:00 AM  
Blogger Bonnie Ferguson soliloquized...

That must have been surreal for you, Colleen.

Friday, September 08, 2006 11:24:00 PM  
Blogger Jaye Wells soliloquized...

That is so weird. How did you find out?

Monday, September 11, 2006 8:34:00 AM  
Blogger Colleen Gleason soliloquized...

Heh heh heh...well, actually, I was googling myself to see if there was anything out there that I needed to be aware of. And apparently there was!

Monday, September 11, 2006 9:24:00 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

Who links to me?